Transformice: wojownicy Wiki
Advertisement

Klan Malwy (ang. Mallowclan) — Jest to jeden z obecnych Klanów. Został założony przez Srebrną Gwiazdę w miejscu nieistniejącego już Klanu Hiacyntu. Pierwszym, jak i aktualnym medykiem klanu jest Agrestowe Serce. Pierwszym zastępcą był Szybki Ogon, obecnie jest nim Słodka Piana.

Terytorium

Obóz Klanu Malwy nie należy do największych. Otacza go las dębowy, granica z Klanem Chmur jest tam, gdzie Omszony Głaz. Znajduje się on w Rwącej Rzece, idealnie na środku, a zaraz za nią jest kawałek góry, który należy do Klanu Malwy, aczkolwiek żaden kot nie korzysta z niej. Klan Malwy jest podzielony na legowisko przywódcy, legowisko medyka, wojowników, uczniów, żłobek, a także legowisko dla starszyzny. Charakterystyczną rzeczą jaka się rzuca w oczy, to liczne kwiaty rosnące wokół, a także wewnątrz. Nikt nie zwraca na nie uwagi dopóty, dopóki nie przeszkadzają w przemieszczaniu się. Wtedy idą najczęściej na zioła, jeżeli się na to nadają.

  • Pęknięta Skała - Skała, która wyznacza legowisko przywódcy. Odprawia się na niej przeróżne ceremonie, mianowania jak i również ogłasza ogłoszenia.
  • Wysoka Wierzba - Ogromne, stare drzewo, które jest doskonale znane każdemu kotu z Klanu Malwy. Na chwilę obecną nie zdarzyło się nic specjalnego koło niej ani pod nią. Krążą głoski, że znajduje się na niej gniazdo orła.
  • Rwąca Rzeka - Niebezpieczna rzeka, która byłaby w stanie utopić dorosłego kota. Pomimo strasznych nurtów, rzeka oferuje przeróżne ryby, ale nie gwarantuje, że ktokolwiek wyjdzie z tego żywy.
  • Omszony Głaz - Omszony głaz stoi w środku Rwącej Rzeki, jedynie kawałek można dostrzec gołym okiem. Pozostała część głazu znajduje się wodą. Wyznacza on granicę z Klanem Chmur. Na chwilę obecną tylko i wyłącznie koty o wyższej randze (przywódca, zastępca, medyk) mają prawo go przekroczyć bez większych konsekwencji, jedynie w wyjątkowych przypadkach. Nie zaleca się wchodzić na niego ani skakać po nim, jest on niezwykle śliski.

Opis

Klan Malwy jest klanem tolerującym i szanującym inne klany. Koty Klanu Malwy są lojalne, zawzięte i oddane, szczególnie podczas walki. Zachowują raczej świadomy rozsądek i starają się, by nie dochodziło zbyt często do niepotrzebnych walk. Zdarzyło się, że przyjęli kilku samotników czy nawet pieszczochów do Klanu po to, aby powiększyć szeregi wojowników i nie tylko. Koty Klanu Malwy nie skąpią pomocy innym kotom w potrzebie. Główną zwierzyną Klanu są ptaki, myszy, zające i przeróżne ryby. Najczęściej można tam spotkać sierpówki czy kosy, krety jak i również nornice także nie są rzadkością.

Stosunki między klanami & Historia

Klan Malwy za czasów panowania Srebrnej Gwiazdy na początku posiadał neutralne stosunki z innymi klanami. Przywódczyni klanu nie odczuwała niczego szczególnego do Omszonej Rosy, przywódczyni Klanu Bluszczu. Koty Klanu Malwy zaczęły się doskonale dogadywać z Klanem Chmur, jednakże pamiętały o własnych granicach. Medycy obydwóch klanów co jakiś czas się spotykali - i gdy trzeba - wymieniali przeróżnymi ziołami aby sobie pomóc. Zdarzało się także, że koty uczyły się od siebie po to, by w poszerzyć swoją wiedzę, a także w przyszłości udzielić sobie pomocy w razie poważnego kryzysu. Nie oznacza to jednak, że ktokolwiek z któregoś Klanu wymienia się kotami czy sekretami klanu. To, co się dzieje w obozowisku klanu, zostaje tam. Pierwszy zastępca - Szybki Ogon zrezygnował z pozycji zastępcy nawet pomimo tego, że ta rola sprawiała mu szczególną radość. Jego miejsce zajęła Słodka Piana.

Sojusznicy

Klan Chmur

Wrogowie

Brak

Historia rang

Przywódcy

Imię Zastępca
Srebrna Gwiazda Szybki Ogon (były)

Słodka Piana (aktualny)

Zastępcy

Imię Czyj zastępca
Szybki Ogon Srebrna Gwiazda
Słodka Piana Srebrna Gwiazda

Medycy

Imię Za czasów panowania Uczniowie
Agrestowe Serce Srebrna Gwiazda Miętowa Łapa

Galeria

Ciekawostki

  • Klan Malwy, niegdyś miał być znany jako Klan Wierzby. Nawiązywał tą nazwą do drzewa, które rosło nieopodal, mocno odróżniało się od reszty drzew. Srebrna Gwiazda stwierdziła, że to wcale nie o drzewa chodzi - chciała by jej klan nawiązywał do jednego z kociaków Klanu Bluszczu, wartego szczególnej uwagi - Malwy. Przywódczyni podziwiała młodą za wytrwałość i pragnęła, by jej klan był równie zawzięty i nie poddawał się. Jest także wersja, że niebieskiej kotce niesamowicie bardzo spodobały się kwiaty rosnące wokół, dlatego też i nazwała swój Klan od nich.
  • Medyczka Klanu zwlekała z wybraniem ucznia, ponieważ nie było wtedy kociaków, które osiągnęły wiek 6 księżyców.
Advertisement